Hur hinner du?

Den frågan får jag ganska ofta. Hur jag hinner med "hemmafix", bakning och djur. Har förvisso inga barn, men jag brukar ställa motfrågan: Hur mycket tid lägger du ner på tv-tittande?
Själv kollar jag väldigt sällan på tv, så det är ett ganska enkelt svar ; )
Men alla är vi olika, det är det viktigaste! För mig är djuren, bakning och "hemmafix" avkoppling, jag gör det för att jag brinner för det. Det är mitt liv och det jag mår bra av <3
Det viktigaste är att just du gör det som du mår bra av! Det finns inga måsten ; )

Kommentarer
Postat av: Hemtrevligt hos Johanna

Så sant så! Jag tittar nästan aldrig på tv (förutom Ernst då) och har därför mer tid till sånt jag tycker om.



Tack för dina fina ord hos mig!



Johanna

2011-08-15 @ 21:27:53
URL: http://johannasv.blogg.se/
Postat av: Kikan

Den frågan får jag också jämt och ständigt :) Men precis som du säger jag alltid att jag nästan aldrig ser på TV. Kram Kikan

2011-08-16 @ 20:56:52
URL: http://hemmahoskikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0